De beste wensen voor 2016!

De redactie van MediaMagazine.nl wenst al haar lezers en volgers een voorspoedig, gezond en ‘ mediavol ‘ 2016!

Terugblik op 2015

Voor het medianieuws van 2015 heeft de redactie van MediaMagazine.nl in samenwerking met de de radioprogramma’s Mediamix op Den Haag FM en Medialand op Studio Alphen een jaaroverzicht met al het medianieuws van 2015 gemaakt. Mocht u de uitzending gemist hebben dan is deze eenvoudig te beluisteren via de website van Mediamixonline.nl en via SoundCloud.

Voor MediaMagazine.nl zelf was 2015 een druk jaar. Zoals u gemerkt heeft is er in de loop van 2015 een nieuwe website in gebruik genomen waardoor we ook op smartphones en tablets beter te lezen zijn. Daarnaast is er meer interactie met de lezers doordat er nu gereageerd kan worden op de artikelen op de website zelf maar ook via social media als Facebook en LinkedIn. Daarnaast beschikt MediaMagazine.nl sinds kort weer over een wekelijkse nieuwsbrief. Elke zondag ontvangt u een overzicht van de artikelen die gedurende de week zijn geplaatst. Meer informatie over de nieuwsbrief vindt u hier.

Mijn dank gaat uit voor Mario van Hoogenraadmedia.nl voor zijn hulp bij het opzetten van de vernieuwde website.

Blik op 2016

Het jaar 2016 is een speciaal jaar voor Mediamagazine.nl. Dit jaar vieren wij ons 20 jarig bestaan. In oktober 2016 is het precies 20 jaar geleden dat de eerste nieuwsbrief via het toenmalige FidoNet. In oktober 1996 was de start van MediaMagazine.nl middels het sturen van een wekelijkse nieuwsbrief via de toenmalige bulletinboards. In het archief is het nieuws van 1996 nog na te lezen.

Ook dit jaar hopen wij op dagbasis weer actueel nieuws te brengen op het gebied van radio, televisie en Internet. De beste wensen voor 2016 en een mooi, gezond en mediavol jaar toegewenst

Herman / Mediamagazine.nl

Audio:

Mediajaaroverzicht 2015:

Mediajaaroverzicht 2015 by MedialandNL

Laat een bericht achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.