Discovery Benelux en telecomprovider T-Mobile hebben hun distributieovereenkomst verlengd. Deze verlenging garandeert de uitzending van het volledige portfolio van de televisiezenders van Discovery, inclusief Discovery, TLC, ID en Eurosport. Dit bericht Discovery Benelux in een persbericht.
Aanbod
Met de verlenging blijven de wereldwijde franchises en populaire (non-scripted) series zoals Gold Rush en 90 Day Fiancé, maar ook lokale series zoals Say Yes To The Dress Benelux en wereldberoemde sportevenementen zoals de aankomende tennis Grand Slams en de Giro d ’Italia beschikbaar voor klanten van T-Mobile. Een groot deel van de Discovery content is ook via start-over en catch-up op een later moment terug te kijken via de provider.
“Blij”
Leo Hensen, Director Marketing T-Mobile Nederland: “Ik ben blij dat we de huidige samenwerking met Discovery verlengen. T-Mobile is de snelst groeiende aanbieder van vast internet en we willen onze klanten de beste content aanbieden die er in de markt beschikbaar is. Door een slimme bundeling van krachten, kunnen we een optimale keuze aanbieden. Daar past het aanbod van Discovery perfect bij.”