Mouringh den Dunnen is per 28 januari benoemd tot Commercieel Directeur bij RadioCorp, het moederbedrijf van radiozenders 100% NL & SLAM!. Dit heeft RadioCorp bekend gemaakt in een persbericht.
Commerciële activiteiten
Den Dunnen (43) wordt in deze nieuwe rol verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten van RadioCorp. Hij was de afgelopen jaren werkzaam als Sales Director bij Abovo. Ook bekleedde hij functies bij o.a. Telegraaf Media en QMusic.
“Groeien als kool”
Carlo de Boer, Algemeen Directeur RadioCorp: “Het multimediale bereik van 100% NL en Slam! begint indrukwekkende vormen aan te nemen. We groeien als kool, zowel via radio als alle online kanalen die we rijk zijn. Ik ben daarom ontzettend blij dat Mouringh ons team komt versterken om onze commerciële mogelijkheden die we de klanten te bieden hebben verder op te tuigen. Hij brengt brede branche-ervaring en een vechtersmentaliteit met zich mee, wat goed past bij onze merken.”
“Indrukwekkend”
Mouringh den Dunnen: “De groei die 100% NL en Slam! hebben doorgemaakt is indrukwekkend. Mijn ervaringen aan exploitant- en mediabureauzijde sluiten naadloos aan bij de groeiambities van RadioCorp. Ik kijk er ontzettend naar uit onderdeel te zijn van het ambitieuze team. We gaan mooie campagnes maken voor mooie adverteerders!“