Abonnees van Odido die gebruik maken van de tv-app voor Apple TV kunnen een deel van de functionaliteiten al enige weken niet gebruiken. Odido kan niet aangeven wanneer de problemen zijn opgelost.
App
Abonnees van Odido hebben de mogelijkheid om het radio- en televisieaanbod van de aanbieder op een eigen device te gebruiken zoals een app op de smart-tv. Hiervoor is het dus niet nodig een digitale ontvanger van Odido te huren. De aanbieder biedt ook ondersteuning voor de Apple TV maar deze app heeft wel te kampen met een aantal bugs waar de provider nog geen oplossing voor heeft.
Bugs
De problemen zijn ontstaan bij de introductie van nieuwe software voor de Apple TV door Apple (tvOS 17.2). Na installatie van deze versie kunnen gebruikers van de app van Odido onder andere geen programma’s meer terugkijken, zijn de gratis films en series niet meer te raadplegen en kan het eigen profiel niet meer worden bekeken. Kiest men voor één van deze opties dan crasht de app.
Odido geeft aan dat er gekeken wordt naar de problemen met de tv-app voor Apple TV maar kan nog niet aangeven wanneer de problemen zijn opgelost.
Klachten
Odido kwam vorige week in het nieuws nadat er bij het consumentenprogramma AVRO TROS Radar honderden klachten zijn binnengekomen over de provider.