(C) Mediamagazine

Ziggo: Langdurige storing bij Replay TV op Ziggo GO

Kabelaar Ziggo kampt al geruime tijd met problemen met haar dienst Replay TV op de on-demand dienst Ziggo GO. De problemen spelen al bijna een maand maar een oplossing lijkt nog niet gevonden.

Geluid niet synchroon met beeld

Gebruikers van de Ziggo GO-app klagen al een maand dat bij een groot aantal programma die via Replay TV kunnen worden teruggekeken het geluid niet gelijk loopt met het beeld. Daarnaast komt het ook voor dat het geluid van een heel ander programma te horen is.

Het probleem speelt zowel via de app op iOS (Apple), Android als via de website. Ook bij gebruikers van de Mediabox XL komen de klachten voor. Gebruikers klagen via diverse fora over de problemen maar een oplossing is nog niet gevonden.

Inventarisatie

Ziggo heeft via haar ‘Community’ een speciaal topic geopend waar de klachten van de abonnees worden geïnventariseerd. Na een kleine maand lijkt er echter nog geen oplossing te zijn voor de problemen. Gebruikers klagen zelfs dat het probleem bij steeds programma’s op Replay TV lijkt voor te komen.