Op Internet is een petitie gestart voor het behoud van de merknaam XS4ALL door telecombedrijf KPN. De petitie is inmiddels al meer dan 1200 keer ondertekend.
Telfort en XS4ALL verdwijnen
Vanmorgen maakte KPN bekend dat in de komende jaren de merknamen Telfort, Yes Telecom en XS4ALL gaan verdwijnen en opgaan in het merk KPN. “Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”, zegt Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van het telecombedrijf in het persbericht.
Boosheid
Klanten van vooral XS4ALL zijn niet positief over deze ontwikkeling. Hiervoor is een petitie gestart op het Internet. “Het laten verdwijnen van de merknaam XS4ALL is het kip met de gouden eieren slachten. XS4ALL is een sterk merk, dat jaar na jaar als beste wordt beoordeeld door de Consumentenbond. De provider is voorvechter van privacy en veiligheid en dat mag niet verdwijnen. Teken daarom deze petitie“, aldus de initiatiefnemers.
Tekenen
De petitie is inmiddels al meer dan 1200 keer ondertekend. De petitie kan hier ondertekend worden. Meer over geschiedenis van de provider vind je hier.
Sociale media:
KPN heeft het onzalige plan opgevat om #XS4ALL de nek om te draaien. XS4ALL dat in 1993 pionierde om ons op het internet te krijgen. Met hart voor de klant en voor het internet zelf: technische innovatie, privacy, gebruikersrechten. Hier komt het maaiveld!https://t.co/g1GH7dAKmJ
— Anna Bee (@Daagoonet) January 10, 2019
Ik doe het normaal niet, maar deze moest ik toch even ondertekenen #xs4all moet blijven. En ja, als het KPN wordt dan ben ik weg als klant!! #zijnzenouhelemaalgekgeworden https://t.co/l3eZmaZCzL
— Robbie van der Blom (@rvanderblom) January 10, 2019