Een resultaat waar de stichting erg van onder de indruk is, zo laat Nina Schmitz, directeur Stichting Heppie weten: “Het is waanzinnig om als stichting in zoveel regio’s zichtbaar te zijn. De opbrengsten gaan rechtstreeks naar vakanties voor kinderen die het moeilijk hebben. Ik vind het heel bijzonder dat Alticom dit doet voor ons, en oog heeft voor de vaak onzichtbare doelgroep van Heppie. Samen bieden we deze kinderen een geweldige, positieve ervaring en toekomstperspectief.”
Leonie Williams, marketingcoördinator van Alticom, zegt trots te zijn om te kunnen bijdragen aan Stichting Heppie: “Ontzettend mooi om te zien wat voor bedrag we met elkaar hebben opgehaald. Voor ons is het des te leuk om de torens op deze manier eens open te kunnen stellen.We krijgen vaak verzoeken van mensen die graag een kijkje willen nemen in een toren. Daar kunnen we helaas zelden aan meewerken, vooral vanwege de veiligheid van de apparatuur en het organisatorische aspect. Met de Heppie View Tour is dit wel mogelijk en het is fantastisch om te zien hoe leuk mensen het vinden.”
Tour in 2015
Ook voor 2015 staat er weer een Heppie View Tour gepland. Dan kan er een kijkje genomen worden in de Alticom torens van Goes, Loon op Zand en als bijzondere hekkensluiter Mierlo – de plaats waar de Heppie View Tour is ontstaan en waar Hotel Heppie staat en het onderkomen van de stichting zich bevindt.