Ziggo lost storing met Replay TV bij Ziggo GO alsnog op

Ziggo heeft de storing met haar dienst Replay TV via de dienst Ziggo GO opgelost. Dit bericht de aanbieder op haar website.

Lange storing

Gebruikers van de Ziggo GO-app klaagden al bijna een maand dat bij een groot aantal programma die via Replay TV kunnen worden teruggekeken het geluid niet gelijk loopt met het beeld. Daarnaast komt het ook voor dat het geluid van een heel ander programma te horen is.

Meerdere platformen

Het probleem speelde zowel via de app op iOS (Apple), Android als via de website. Ook bij gebruikers van de Mediabox XL komen de klachten voor. Gebruikers klaagden via diverse fora over de problemen maar een oplossing is nog niet gevonden.

Opgelost

Ziggo bericht nu dat de problemen als nog zijn opgelost. “Woensdag is er een update doorgegeven. De problemen moeten nu verholpen zijn. Dat wil zeggen; alle nieuwe content op Ziggo Replay moet nu kloppen. Helaas is het niet gelukt om de programma’s met terugwerkende kracht te herstellen.

Concreet betekent dit dat de problemen over een week helemaal zijn opgelost aangezien programma’s tot 7 dagen zijn terug te zien.