Ajax en Ziggo verlengen sponsorovereenkomst met twee jaar

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met twee jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022. Dit heeft VodafoneZiggo bekend gemaakt in een persbericht.

Hoofdsponsor

Ziggo is momenteel reeds vierenhalf jaar hoofdsponsor van Ajax. Dankzij de nieuwe verbintenis blijft de merknaam in ieder geval ook de komende drie seizoenen op de shirts van Ajax 1 en Jong Ajax zichtbaar. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met 30 juni 2024. Ziggo is tevens hoofdsponsor van Ajax eSports.

“Verheugd”

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: “We zijn zeer verheugd dat we minimaal tot en met 2022 verbonden blijven aan Ajax. Ziggo staat voor de beste beleving van sport en entertainment. Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen. Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajaxcontent op Ziggo Sport. Denk daarbij aan het wekelijkse programma Inside Ajax, maar ook de liveuitzendingen van Europese voorrondes en oefenduels.”

Actie

Om de vernieuwde samenwerking te vieren, hebben Ziggo en Ajax een unieke actie: Heb je Ziggo, dan maak je kans op tickets voor alle thuiswedstrijden van Ajax (o.a. Johan Cruijff Schaal en de eerste thuiswedstrijd op weg naar de Champions League).

Ben je klant van Ziggo én Vodafone, dan maak je kans op de beste stoelen in de Johan Cruijff ArenA. Deze zogenaamde ‘Golden Seats’ bevinden zich op twee meter van het veld en zitten pal naast de dug-out van Ajax.

Klik hier voor meer informatie over deze actie.

Tags voor dit artikel