Digital Radio NL heeft een nieuwe campagne voor de promotie van DAB+ gelanceerd. Het gaat volgens de organisatie om een unieke vorm van buitenreclame.
Samenwerking
De samenwerking tussen de NPO, Vereniging van Commerciële Radio, O2H Creative Solutions, OOHM en CS Digital Media maakt deze DAB+-campagne mogelijk.
“1 op 1 communicatie”
Volgens Digital Radio NL is de nieuwe campagne een unieke vorm van buitenreclame waarbij, tijdens het tanken, 1 op 1 communicatie mogelijk is: digitale displays van CS Digital Media op tankstations. Tijdens het tanken wordt slim gebruik gemaakt van vehicle detection. Alleen auto’s die standaard zijn uitgerust met DAB+, jonger dan bouwjaar december 2020, worden “getarget”.
DJ’s
Tien verschillende DAB+ uitingen van DJ’s/presentatoren van diverse radiostations worden parallel aan het uitzendschema van hun radioprogramma op de displays getoond. In de campagne zijn onder andere Mattie Valk, Gerard Ekdom, Barry Paf, Daniel Dekker, Diana Matroos, Eva Koreman, Ruud de Wild, Sven Kockelmann, Wietze de Jager en Klaas van Eerde te zien.
Afbeeldingen:
Bron Digital Radio NL