Radio Veronica heeft haar samenwerking met Eredivisie Media & Marketing (EMM) verlengd en komt met de rubriek ‘Eredivisie Soundtrack’. Dit berichten Talpa Radio en Eredivisie Media & Marketing in een persbericht.
Tot medio 2021
De radiozender blijft door de samenwerking nog minstens twee jaar Official Supplier Eredivisie. Radio Veronica geeft de komende jaren seizoenkaarten weg voor alle achttien voetbalclubs en gedurende het voetbalseizoen zijn er regelmatig kaarten te winnen voor de belangrijkste en spannendste Eredivisiewedstrijden.
Daarnaast introduceert het radioprogramma Veronica Inside vanaf vrijdag 1 maart ‘Eredivisie Soundtrack’, een nieuwe rubriek waarin de stadionnummers van de Eredivisieclubs centraal staan.
Eredivisie Soundtrack
In ‘Eredivisie Soundtrack’ klinkt vanaf 1 maart iedere vrijdagmiddag rond 17.15 uur de stadionsoundtrack van één van de achttien voetbalclubs uit de Eredivisie. Hierbij gaat het om tracks die gedraaid worden aan het begin van een wedstrijd of die worden ingezet na een doelpunt. Het VI-team probeert meer over het verhaal achter de muziek te weten te komen door te praten met mensen die een hechte relatie hebben met de club, bijvoorbeeld een (oud-) speler, een clubicoon, een stadionspeaker, een bekende fan of een materiaalman. Alle achttien clubs komen aan bod.
‘Eredivisie Soundtrack’ is vanaf vrijdag 1 maart achttien weken lang iedere vrijdag rond 17.15 uur te horen bij Veronica Inside bij Radio Veronica.