T-Mobile’s tv-dienst KNIPPR vanaf nu voor iedereen beschikbaar

KNIPPR, de nieuwe interactieve televisiedienst van telecomprovider T-Mobile is vanaf nu voor iedereen beschikbaar. De afgelopen periode is de dienst getest door een groot aantal testgebruikers.

Beschikbaar voor iedereen

Met de dienst KNIPPR kan de gebruiker zelf zijn zenderaanbod bepalen en zelf bepalen hoe hij de televisiezenders bekijkt: smartphone, tablet en computer. De dienst is beschikbaar vanaf 10,99 euro per maand. Vanaf volgende maand is het ook mogelijk zenders te streamen naar een tv, dankzij de integratie met Google Chromecast en Apple Airplay. Consumenten, zowel T-Mobile- als niet T-Mobile klanten, kunnen KNIPPR Basis een maand lang gratis uitproberen.

Zelf samenstellen

Consumenten kunnen met de KNIPPR-app of via de website vanaf nu televisie kijken op een smartphone, tablet of computer en vanaf volgende maand ook streamen naar een tv, dankzij de integratie met Google Chromecast of Apple Airplay. Met KNIPPR zijn consumenten in staat zelf hun tv-aanbod samen te stellen door voor een klein bedrag extra  zenders te kiezen uit het groeiende aanbod, aanvullend op het Nederlandse basisaanbod.

Zenderaanbod

Het zenderaanbod kan eenvoudig maandelijks aangepast of opgezegd worden, zonder verplichte afname van een tv-pakket of een all-in-one-pakket met verplichte, vaste telefonie of internet. Naast live tv kijken biedt KNIPPR ook on-demand tv aan.  Naast een basispakket met de televisiezenders NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4,5,6,7,8 en RTLZ, SBS6, Veronica, Net5 en SBS9 zijn er ook aanvullende zenders te bestellen. Zo kost het pakket RTL Mix (RTL Telekids, RTL Lounge en RTL Crime) 1,98 euro per maand en zijn er daarnaast nog extra zenders beschikbaar in de thema’s Nieuws, Gevarieerd, Kids, Muziek en Sport die per stuk kunnen worden afgenomen.

Google Chromecast en Apple Airplay

Vanaf eind april is KNIPPR uitvoerig getest door een panel van 1.500 testers die volledige toegang kregen tot de bèta-versie van de dienst. Het bedrijf heeft de tips, adviezen en reacties gebruikt om de propositie af te stemmen op de behoefte van de consument. Zo kan vanaf volgende maand ook gebruik worden gemaakt van de Google Chromecast- en Apple Airplay-functionaliteit.

“Wensen en behoeften van de consument”

Johan Trouwborst, Manager: “We hebben de dienst in nauwe samenwerking met de klant ontwikkeld. Wij geloven in co-creatie om een dienst te kunnen bieden die volledig is afgestemd op de wensen en behoeften van de huidige, mobiele consument. Ook komende periode blijven we de dienst doorontwikkelen met nieuwe features en een nog uitgebreider zenderaanbod.”  Meer informatie via de website van KNIPPR

Laat een bericht achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.