De commerciële Vlaamse televisiezender ‘Vier’ gaat vanaf begin februari verder met een nieuwe vormgeving waarbij de ‘4’ in het nieuwe logo centraal staat. Dit heeft de eigenaar van de zender, SBS Belgium, deze week bekend gemaakt.
Tijd voor nieuwe vormgeving
De eigenaar vond het na het na dik vier jaar tijd voor een nieuw logo en nieuwe vormgeving: “Dat wordt dit voorjaar in de verf gezet met een nieuwe ‘look and feel’: een dynamische vormgeving, kleurrijke huisstijl en een gloednieuw logo.”, aldus SBS Belgium in een persbericht.
“Dynamiek”
Programmadirecteur Annick Bongers: “Het nieuwe logo en de frisse zenderlook passen bij de dynamiek waar VIER vandaag voor staat: onze programma’s zijn echt, verrassend, en verruimen de blik van de kijkers. Kaskrakers zoals De Mol, Callboys, Topdokters, The Sky is the Limit, Jani Gaat of De Slimste Mens ter Wereld zijn programma’s die je wilt gezien hebben. Liefst samen met familie, vrienden en collega’s. En als het even kan, in een vloeiende vormelijke beweging die als rode draad doorheen de hele VIER-avond loopt.”
Nieuwe programmering
De nieuwe programmering van de zender gaat op 6 februari aanstaande van start. Dan zal ook de nieuwe vormgeving in gebruik worden genomen. In de nieuwe programmering zijn behalve een nieuwe reeks van “De mol”, gedraaid in Zuid-Afrika, ook de nieuwe series “Topdokters” en “Jani gaat” te zien op de zender.
Afbeelding:
Nieuwe programmering ‘Vier’.
Nieuwe logo: