VodafoneZiggo start merkcampagne rond GigaNet

Telecomprovider VodafoneZiggo is een nieuwe merkcampagne gestart rond de term GigaNet. Met deze term benoemt VodafoneZiggo voortaan het vaste en mobiele netwerk van beide merken. De introductiecampagne start vandaag, maandag 23 september, en zal te zien zijn op tv, internet en via sociale media.

Gezamenlijk netwerk

De naam GigaNet benadrukt de kracht van het gezamenlijke netwerk van Vodafone en Ziggo”, aldus Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt. “Mensen, bedrijven en apparaten zijn steeds meer met elkaar verbonden. Daarmee groeit de behoefte dat iedereen snel en betrouwbaar data kan uitwisselen. VodafoneZiggo anticipeert op nieuwe technologieën en bouwt aan een innovatief netwerk. Onze techniek is slim, stabiel, snel en klaar voor de toekomst.

Kwaliteit

Het Vodafone-netwerk is voor het tweede jaar op rij bekroond met een 9,6 en behoort tot één van de beste van Europa volgens het P3-onderzoek. Tweakers riep Ziggo al negen jaar op rij uit als ‘beste internetprovider van Nederland’.

VodafoneZiggo blijft investeren om deze kwaliteitsstandaard hoog te houden aldus de provider in een persbericht.

Tags voor dit artikel