Ziggo neemt vernieuwde Ziggo Community in gebruik

Kabelaar Ziggo heeft per vandaag haar gebruikersforum, de Ziggo Community, flink onder handen genomen. Volgens het bedrijf zijn er diverse nieuwe functionaliteiten en verbeteringen doorgevoerd.

Community

Via de Ziggo Community kunnen klanten van het telecombedrijf vragen stellen over diverse onderwerpen. Zowel andere klanten van het telecombedrijf als webcare-medewerkers beantwoorden deze vragen. De community vind je hier. Inloggen kan via hetzelfde account als wordt gebruikt voor Mijn Ziggo.

Categorieën op de schop

Om meer overzicht te creëren op de homepagina is in de nieuwe community een aantal subcategorieën samengevoegd of verwijderd. “Zo vind je makkelijker het antwoord op je vraag. Ook kan je linksboven via Menu makkelijk naar een andere subcategorie. Scrol er maar eens doorheen.“, aldus het bedrijf.

Vragen stellen

Ook is het vanaf nu mogelijk om vragen te stellen zonder dat je hoeft aan te geven in welke categorie de vraag thuis hoort. “Vanaf nu kun je je vraag kwijt in de categorie: Stel je vraag. De moderators zorgen ervoor dat het topic in de juiste categorie terecht komt.“, aldus Ziggo.

Design

De Community heeft een nieuwe look & feel. “We zijn voor een fris en strak design gegaan, natuurlijk geheel in Ziggo-stijl. Ook klik je nu makkelijker door naar andere categorieën en vind je in elke subcategorie meer uitgelichte topics terug”, aldus het bedrijf

Tags voor dit artikel