Overwinning van Max Verstappen trekt ruim 1,8 miljoen kijkers op Ziggo Sport

De Grand Prix van Max Verstappen in Brazilië was zondag het best bekeken programma van Nederland: de race trok ruim 1,8 miljoen kijkers op Ziggo Sport (Select). Dit bericht eigenaar van de sportzender, VodafoneZiggo, in een persbericht.

“Heerlijke race”

Wat een heerlijke race, ik heb ervan genoten. Vooral de manier waarop was geweldig, dat kon bijna niet beter“, riep Max over de boordradio na zijn derde zege van het jaar. “Als team hebben we het geweldig gedaan“, vervolgde Verstappen in een interview met Ziggo Sport. “Lewis Hamilton stopte steeds één ronde eerder dan ik, dus we moesten onze stops perfect uitvoeren. Ik had twee keer een goede inhaalactie op hem, dus dat bracht ons steeds weer terug aan de leiding. Van daaruit kon ik de race controleren.”

Ziggo GP Live

Tijdens de GP van Oostenrijk en Mexico kwamen duizenden fans naar de Ziggo Dome om de race met Max te volgen. Ziggo organiseerde deze events met als hosts Jack van Gelder en Rob van Gameren. De racefans konden de race via een mega groot scherm volgen. Het succes van beide events laat zien dat F1/ sportliefhebbers het waarderen om sport samen te beleven.

Meer zenders voor Ziggo-abonnees

Naast de sportuitzending van Ziggo Sport op kanaal 14 konden alle abonnees van Ziggo met digitale televisie ook kijken naar de extra kanalen rond de Formule 1 via Ziggo Sport Totaal. Tot begin december staan deze kanalen elk weekeinde open voor alle abonnees van Ziggo als onderdeel van de Uitpakweken.

Tags voor dit artikel