Replay TV nu beschikbaar voor alle Ziggo klanten

Alle Ziggo klanten kunnen vanaf vandaag met Replay TV televisieprogramma’s tot zeven dagen terug kijken via het Horizon-platform op hun smartphone, tablet, laptop of computer. Tot nu toe hadden alleen Ziggo klanten met een Horizon TV abonnement en Horizon Mediabox deze mogelijkheid.

Replay TV

Met Replay TV start je een programma direct vanaf het begin als het al begonnen is, of je kijkt programma’s van de afgelopen week terug via Horizon Go.  Je kunt een programma dat je gemist hebt opzoeken in de TV-gids op Horizon Go. De dienst is zonder extra kosten beschikbaar voor alle Ziggo klanten en biedt een groot aantal zenders en programma’s in hoge (HD) beeldkwaliteit.

Volgens Ziggo biedt Replay TV via de Horizon Mediabox en Horizon Go app en website circa 80 procent van de programma’s van alle 62 beschikbare zenders, waaronder de Nederlandse Publieke Omroep, RTL Nederland en SBS. Replay TV is voor 34 zenders beschikbaar in HD-kwaliteit. Het is niet mogelijk om programma’s via ReplayTV door te spoelen bij de programma’s van RTL Nederland en SBS. De programma’s zijn meteen na start van de uitzending beschikbaar tot 7 dagen terug.

“Online kijken de toekomst”

Volgens Ziggo heeft online televisiekijken de toekomst. “Via Horizon Go zijn in totaal tot wel 100 zenders te zien, binnen- of buitenshuis, met een internetverbinding of via een mobiele 3G/4G verbinding. In deze gratis app en op de website horizon.tv is Replay TV dus nu voor alle klanten toegevoegd als mogelijkheid.”, aldus Ziggo in een persbericht.

De Horizon Go app is er zowel in iOS- als Android-versie. Om gebruik te maken van de optie Replay TV in de Horizon GO app dient er in een aantal gevallen een nieuwe versie van de app te worden geïnstalleerd vanuit de Google Play Store op Apple app store.

Tags voor dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.