Sublime lanceert haar nieuwe pay-off: Join the Groove

Radiozender Sublime lanceerde begin deze week haar voorjaarscampagne waarin de nieuwe pay-off ‘Join the Groove’ een belangrijke rol speelt. Doel van de campagne is om de bekendheid van Sublime verder te vergroten en de zender nog sterker te positioneren als een positief radiostation die met een heerlijke muziekmix, het Nieuws van de Vooruitgang en eigen Columnisten een gezicht geeft aan optimisme en vooruitgang.

Naamsbekendheid

Hoewel we via onze FM-frequenties en digitale kanalen wekelijks al zo’n 350.000 luisteraars bereiken, zijn we ervan overtuigd dat een deel van onze doelgroep Sublime nog niet, of niet goed genoeg kent. Veel mensen weten bijvoorbeeld niet dat we een hele frisse en eigentijdse muziekmix draaien met heerlijke funk, soul en jazz. Ook wordt vaak gedacht dat we ons vooral op de Randstad richten, terwijl we echt een landelijk radiostation zijn. Dit beeld willen we veranderen. Vandaar dat deze campagne is gericht op heel Nederland, met extra nadruk op een aantal regio’s waar voor ons nog kansen liggen om te groeien”, aldus Stefan Wayper, Algemeen Directeur van Sublime in een persbericht.

Positief geluid

“Met het beeld van de campagne geven we vooral invulling aan wat we met Sublime nastreven. Er is genoeg narigheid en oppervlakkigheid in de wereld. Wij willen met Sublime vooral vooruitgang en optimisme een gezicht geven, met een positief geluid. Met ‘Join the Groove’ zetten we onze luisteraars aan om hieraan mee te doen”.

In huis

De campagne is volledig in huis bedacht en geproduceerd. De mediaplanning en begeleiding van de campagne worden verzorgd door Zigt uit Hoofddorp. Om een zo optimaal mogelijk bereik en impact te realiseren is gekozen voor een brede mediamix waaronder online, social, print, radio, outdoor en TV.

Video:

Tags voor dit artikel