Ziggo: “Nieuwe en bestaande klanten worden gelijk behandeld”

Kabelaar Ziggo behandelt zowel bestaande klanten als nieuwe klanten gelijk. Dit stelt een woordvoerder van het bedrijf tegenover deze website naar aanleiding van een uitspraak van de ombudsman van de regionale omroep NH uit Noord-Holland.

“Geen aanbiedingen bestaande klanten”

De ombudsman van de regionale omroep reageert op klachten van kijkers van de regionale omroep die zien dat nieuwe klanten bij Ziggo aantrekkelijke introductiekortingen krijgen maar bestaande klanten vaak achter het net vissen. Volgens de klager zou uit de aanbieding niet duidelijk blijken dat de aanbieding niet voor bestaande klanten geldt.

Alle klanten gelijk behandeld

Kabelaar Ziggo geeft in een reactie tegenover deze website aan dat alle klanten van het bedrijf gelijk behandeld worden. “Sinds jaren doen we voor nieuwe klanten iets extra’s in de vorm van een aanbieding. Een bestaande klant heeft in het verleden bij het afsluiten van een eerste abonnement of bij het afsluiten van een internet abonnement ongetwijfeld al geprofiteerd van een soortgelijke aanbieding. In die zin worden alle klanten gelijk behandeld.“, aldus Hans den Heijer, Senior Media Relations Officer bij VodafoneZiggo.

Bestaande klanten

Ook bestaande klanten krijgen volgens hem aanbiedingen: “Voor bestaande klanten doen wij andere aanbiedingen, denk hierbij aan gratis Ziggo Sport, de doorlopende Vodafone Ziggo benefits, extra gratis content of een kosteloze internet snelheidsverhoging van 33%.“, aldus Den Heijer.