Kabelaar Ziggo kampt met diverse storingen

Ziggo heeft te kampen met een storing in onder andere haar video on-demand systeem en haar website. De problemen begonnen in de nacht van zaterdag op zondag.

Geen dagpassen

Door de storing kunnen er onder andere geen dagpassen voor sportzender FOX Sports worden besteld. Daarnaast werkt het Video On Demand-systeem van de provider. Klanten van het bedrijf kunnen hierdoor geen televisie-uitzendingen programmeren en opnemen. Het is nog niet duidelijk wanneer de storing is opgelost.

Klantenservice

Daarnaast zijn er ook problemen met de bereikbaarheid van de klantenservice via de vaste telefoniedienst van Ziggo en is de storingschecker op de website van Ziggo niet beschikbaar. Met deze storingschecker kunnen klanten van het bedrijf op basis van hun postcode en huisnummer controleren of in hun wijk een storing is met internet, tv of vaste telefonie van Ziggo is.

Telefonie

Klanten van het bedrijf klagen ook dat hun vaste telefonielijn niet goed werkt en daarnaast zijn er ook problemen met de dienst Replay-TV. Via het Twitter-account van Ziggo’s Webcare worden de abonnees op de hoogte gehouden van het laatste nieuws rond de storing.

Sociale media: