New Business Radio met speciale programmering tijdens Dutch Media Week

New Business Radio komt tijdens Dutch Media Week, het mediafestival van Nederland dat tot en met 13 oktober in mediastad Hilversum plaatsvindt, met een speciale programmering.

Rick van Velthuysen

Tot en met vrijdag 11 oktober presenteert Rick van Velthuysen elke dag tussen
12:00 en 14:00 uur het speciale programma Dutch Media Week LIVE! Samen met interessante gasten uit de mediawereld wordt elke dag teruggeblikt en vooruitgekeken op activiteiten tijdens Dutch Media Week. De live-uitzendingen zijn dagelijks voor het publiek live bij te wonen in Beeld en Geluid in Hilversum.

Online Radio Day

Daarnaast doet New Business Radio op woensdagmiddag 9 oktober live verslag van de Online Radio Day 2019. In een speciale uitzending, gepresenteerd door o.a. Barry Brand, Martine Hauwert, Glenn van der Burg en Jasper Leegwater, wordt van 14:00 tot 18:00 uur verslag gedaan van dit radio event.

Tijdens de Online Radio Day vinden er in Beeld en Geluid diverse activiteiten plaats in het kader van online radio en podcast. Zo zijn er onder meer podcast workshops en wordt er een congres georganiseerd, waarbij diverse sprekers uit de wereld van online radio en podcasting aan het woord komen. De presentatie van het congres is in handen van New Business Radio presentatrice Fabienne de Vries.

De Online Radio Day wordt afgesloten met de feestelijke uitreiking van de Online Radio Awards 2019. Er worden Online Radio Awards uitgereikt in de categorieën beste online radiostation, beste podcast, beste online presentator/presentatrice en beste online radio ambassadeur. De presentatie van de awardshow is in handen van Jeroen Nieuwenhuize.

Dutch Media Week

Dutch Media Week is hét mediafestival van Nederland waar the heart of the story centraal staat. Tot en met 13 oktober 2019 kan heel Nederland – van jong tot oud, van gebruiker tot professionele mediamaker – zich onderdompelen in, laten verrassen en inspireren door en leren met media. Het mediafestival wordt georganiseerd door Beeld en Geluid, in nauwe samenwerking met de gemeente Hilversum en Hilversum Marketing.

Sociale media:

Tags voor dit artikel