Nieuwe programmering voor Slam!TV

Per 31 augustus is de radiozender Slam!FM verder gegaan als Slam! met een geheel nieuwe vormgeving. De programmering van de radiozender is niet veranderd. Bij de televisiezender Slam!TV is de programmering wel aangepast.

Nieuwe programmering Slam!TV

Naast een nieuwe programmering op Slam!TV is ook de vormgeving van de televisiezender sinds deze aangepast aldus een woordvoerster van Slam! tegenover Mediamagazine.nl. Op vrijdag is op Slam!TV nu ook de Slam! Mix Marathon te zien. Slam! startte begin april op haar radiozender al met de Slam! Mix Marathon waarbij op vrijdag 24 uur lang DJ-sets de traditionele programmering op de vrijdag vervingen.

Juize

Op donderdagavond is Slam!TV gestart met het programma Juize. Juize is op zondagavond ook te horen op de radiozender Slam!. Daarnaast is Juize! actief als themazender op Internet en DAB+. Slam!TV is opgericht in 2007 en is via vrijwel alle digitale televisieaanbieders te zien.

Themakanalen

Slam! heeft ook twee nieuwe themakanalen via Internet toegevoegd. Naast de bestaande kanalen Slam! Hardstyle en Juize! zijn nu ook Slam! Non Stop en The Boom Room toegevoegd. De livestreams zijn te beluisteren via de website van Slam! of via een eigen mediaspeler.

Slam!

Sinds maandag 31 augustus is Slam!FM verder gegaan onder de naam Slam! Het nieuwe motto van de radiozender is veranderd van ´Power to the Beat´ naar ´Play Music, Play Life´ De radiozender richt zich voortaan richten op de digitale generatie met ‘weinig’ gesproken woord. “De doelgroep van Slam! wordt vooraan “jongvolwassenen die in een experimentele levensfase zitten waarin nog niets vast staat en alles mogelijk is. Muziek, vooral dance, speelt in die fase een belangrijke rol, het is een bron van energie.” aldus Dave Minneboo de programmadirecteur van 538 Groep afgelopen zondag in een persbericht.

Van Slam!FM naar Slam!

Laat een bericht achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.