Ziggo geeft haar Ziggo Community een opfrisbeurt

De Ziggo Community krijgt eind januari een opfrisbeurt. Er komt een nieuwe indeling van de diverse onderwerpen en gebruikers krijgen een eigen homepagina.

Ziggo Community

De Ziggo Community is het forum van Ziggo waar diverse onderwerpen rond Ziggo kunnen worden besproken. Naast actieve abonnees van Ziggo zijn er ook diverse medewerkers van het Ziggo Webcare-team actief. De aanbieder is sinds 2014 actief met deze manier van support.

Opfrisbeurt

Eind januari ondergaat de Ziggo Community een opfrisbeurt. Op de nieuwe “community” krijgt iedere gebruiker zijn eigen homepagina met persoonlijke statistieken. Daarnaast wordt het voor leden mogelijk om een individuele feed aan te maken waardoor gebruikers in één opslag alle relevante onderwerpen zien. Daarnaast wordt de indeling van het forum onder handen genomen. De nieuwe community is ingedeeld in drie groepen: Support, Kennisgids en Ziggo lab.  In 2018 heeft het forum van Ziggo voor het laatst een opfrisbeurt ondergaan.

Eind januari

Eind januari wordt de community verhuisd naar de nieuwe omgeving maar de website blijft ook na de verhuizing bereikbaar op het vertrouwde adres: community.ziggo.nl . De website blijft gedurende de verhuizing wel beschikbaar maar zal twee dagen een ‘Alleen-lezen-omgeving’ zijn. Hierdoor kunnen er dus geen nieuwe berichten worden geplaatst. Wanneer de verhuizing exact gaat plaats vinden wordt binnenkort bekendgemaakt.

Meer informatie op deze website.