Radioprogramma BNR Beeldbepalers van start op BNR Nieuwsradio

Vanaf vandaag, dinsdag 3 april, is het nieuwe radioprogramma BNR Beeldbepalers elke dinsdag te horen op BNR Nieuwsradio. In BNR Beeldbepalers analyseren diverse experts de rol van communicatie, media, creatie en marketing in het dagelijkse leven, om vervolgens met een stevig advies te komen hoe het beter kan. Het programma wordt gepresenteerd door Diana Matroos.

Complexe vragen

In de uitzending gaat het over complexe vragen zoals: Waarom helpen campagnes tegen whatsappen achter het stuur niet? Wat als het imago van je bedrijf een flinke deuk heeft opgelopen? Hoe grappig mag je eigenlijk zijn als klantenservice? Hoe kan Facebook het vertrouwen van de gebruikers terugwinnen? Was het de juiste strategie van ING om alsnog van de bonus af te zien? En hoe bereik je jongeren in het Netflixtijdperk?

“Invloed”

BNR-hoofdredacteur Sjors Fröhlich: “Je ziet hoe groot de invloed van campagnes of creative influencers is op de maatschappij. Het is razend interessant om daar wekelijks over te berichten.

“Meer impact”

Presentator Diana Matroos: “Juist door creativiteit, strategie en timing kun je meer impact hebben. Sterker nog, in de ruim twintig jaar dat ik in de media werk, heb ik vaak gezien dat daardoor het verschil tussen succes en mislukking bepaald wordt. Ik verheug me erop om samen met de experts de kunst van dit boeiende vak te delen.

VEA en PMA

BNR Beeldbepalers wordt mede mogelijk gemaakt door De Vereniging van Communicatie Adviesbureaus (VEA) en Platform Media-Adviesbureaus (PMA) en is elke dinsdag van 15:00 tot 15:30 uur op BNR Nieuwsradio, met Diana Matroos. Daarna is het programma terug te luisteren via de website van de radiozender.

BNR Nieuwsradio is te beluisteren via FM en/of DAB+, alle (digitale) radiopakketten en wereldwijd via Internet.

Sociale media:

Tags voor dit artikel