Bovendien gaan de dochters Telfort en XS4ALL ook totaalpakketten met bellen, breedbandinternet en -televisie aanbieden.
KPN wil zijn marktaandeel op de markt voor breedbandtelevisie vergroten van 41 procent tot 45 procent in 2015. Voor de mobiele telefonie laat KPN juist marktaandeel varen. Nu zit het bedrijf naar eigen zeggen op 47 procent, dat moet over vier jaar nog minimaal 45 procent zijn.
Het bedrijf houdt daarbij rekening met de toetreding van een nieuwe speler op de mobiele markt want ”dat wil Den Haag”. KPN stelt zich in op de dynamiek in de markt. ”Er gebeurt veel, het belgedrag verandert snel.” De gemiddelde snelheid van de netwerken wordt opgevoerd, belooft KPN.
Door meer winkels en een verbeterde klantenservice wil KPN dichter op de huid van de consument zitten en zijn reputatie verbeteren. Het aantal winkels wordt uitgebreid van 217 nu naar 300 in 2015. Er wordt extra geld uitgetrokken voor het verbeteren van de klantenservice.