De petitie om de merknaam XS4ALL te laten behouden door KPN heeft inmiddels al meer dan 20.000 handtekeningen.
Telfort en XS4ALL verdwijnen
Donderdag maakte KPN bekend dat in de komende jaren de merknamen Telfort, Yes Telecom en XS4ALL gaan verdwijnen en opgaan in het merk KPN. “Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”, zegt Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van het telecombedrijf in het persbericht.
Boosheid
Klanten van vooral XS4ALL zijn niet positief over deze ontwikkeling. Hiervoor is een petitie gestart op het Internet. “Het laten verdwijnen van de merknaam XS4ALL is het kip met de gouden eieren slachten. XS4ALL is een sterk merk, dat jaar na jaar als beste wordt beoordeeld door de Consumentenbond. De provider is voorvechter van privacy en veiligheid en dat mag niet verdwijnen. Teken daarom deze petitie“, aldus de initiatiefnemers.
Meer dan 20.000 handtekeningen
De petitie werd donderdag in het leven geroepen en heeft nu meer dan 20.000 handtekeningen opgehaald. De provider zelf noemt de actie op Internet via haar sociale media “hartverwarmend”.
De petitie kan hier ondertekend worden. Meer over geschiedenis van de provider vind je hier.
Sociale media:
Hartverwarmend dit. https://t.co/MxvEpJtklv
— XS4ALL (@xs4all) January 10, 2019