Omroep PowNed heeft vandaag een nieuwe huisstijl gelanceerd. “De omroep bestaat tien jaar en vaart een nieuwe koers. Tijd voor een nieuw jasje!”, aldus de omroep.
Logo
“Het befaamde roze PowNed-logo heeft een grafisch cleaner uiterlijk gekregen, dat goed past bij de nieuwe ingeslagen weg van de omroep.”, aldus de omroep in een persbericht. Deze koerswijziging wordt ook gemarkeerd met een kleurverloop van het oude magenta-roze naar lichtpaars. De puntige vormen in het logo symboliseren het scherpe en uitdagende karakter van PowNed, een kenmerk dat ook terugkeert in het nieuwe font: Glacial Indifference.
“De rebel is volwassen geworden”
Voorzitter Dominique Weesie: “PowNed is niet langer dat vervelende jongetje uit de klas met die eeuwige snottebel, ook verrassen we vriend en vijand steeds vaker met kwalitatief hoogstaande producties, zonder daarbij af te doen aan ons DNA. Bij die verandering hoort ook een nieuwe visuele stijl. En dus presenteren we vandaag vol trots onze nieuwe vormgeving.”
Sociale media:
10 jaar #PowNed: de rebel is volwassen. Tijd voor een nieuwe huisstijl! https://t.co/GXbc5Xkyzy pic.twitter.com/5TMHL4U2KM
— PowNed (@PowNed) March 18, 2019